یک سیستم ایمنی عالی

پس از اینکه نواحی آسیب دیده را کاملا شستید، خمیر سفیده تخم مرغ را با یک سواب پنبه ای بمالید و روی آن را بمالید. کرم در یک لایه نازک اعمال می شود، دو یا سه بار در روز به مناطق معمولی رنگدانه مالیده می شود. شما نباید آن را به هیچ قسمتی از بدن خود که ممکن است با پوست یا دهان نوزاد تماس پیدا کند، بمالید. 5. اجازه دهید "پوست" تخم مرغ به مدت 15 دقیقه روی پوست شما کار کند. به سادگی اجازه دهید آنها را درمان کنند و در بیشتر موارد خود به خود از بین می روند. 3. مکمل‌های روی و 1000 میلی‌گرم ویتامین C روزانه مصرف کنید. روزانه مقدار زیادی آب بنوشید، نه تنها پوست شما را شفاف نگه می دارد، بلکه چهره بسیار بهتری نیز به شما می دهد. این به پوست کمک می کند تا به طور طبیعی، بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن، خود را بازیابی کند. من به مدت چند هفته به استفاده از کره پاک کننده مجلل بابونه روی آوردم و بعد از استفاده از آن در کنار پارچه خراطین، پوستم به طرز باورنکردنی تمیز شد. با استفاده از پاک کننده صورت، صورت را تمیز کنید. من به امید اینکه شاهد بهبودی باشم با این محصول ادامه دادم، با این حال، متأسفانه در پایان هفته دوم، چهره من به طرز باورنکردنی بدی بود. من عاشق دیدن "تحول" هستم. من عاشق آرایش هستم. من واقعا انجام می دهم. کره پاک‌کننده بابونه به قیمت 12 پوند به فروش می‌رسد و با شنیدن چیزهای عالی در مورد آن در توییتر از وبلاگ نویسانی که دوستشان دارم و به آنها اعتماد دارم، مستقیماً آن را بدون تردید خریداری کردم. با این حال، یافتن یک درمان جوش مبتنی بر ژل که حاوی بنزوئیل پراکسید نباشد، دشوار است، بنابراین درمان لکه‌های گیاهی آبی Kiehl's را به یک یافته عالی تبدیل می‌کند. یک سیستم ایمنی عالی همچنین به جلوگیری از عفونت های میکروبی که باعث ایجاد آکنه در زیر پوست شما می شوند کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد