عدم تعادل هورمونی می تواند منجر به آکنه شود

عدم تعادل هورمونی می تواند منجر به آکنه شود. 2. صورت خود را تا جایی که می توانید با Serozinc LaRoche Posay اسپری کنید. شما روح زیبا و چهره ای زیبا دارید. در حال حاضر دارم آخرین لوله ای را که دارم تمام می کنم. من این کرم درمان آکنه را در سفر به ژاپن در نوامبر گذشته خریداری کردم. چه آکنه در دوران نوجوانی ایجاد شود و تا بزرگسالی باقی بماند، چه به سادگی بعد از 30 سالگی، اثرات جسمی و روانی می تواند طولانی مدت باشد و مشکلاتی را ایجاد کند. مردان در واقع اطلاعاتی در مورد مراقبت از صورت دارند و از این کلیشه دوری می کنند که مردان وقت خود را صرف نگرانی در مورد مشکلات پوست صورت خود نمی کنند. من 21 ساله هستم و از 12 سالگی آکنه داشتم. من همیشه پوست نسبتاً خوبی داشتم، حتی در دوران نوجوانی و به نظر می‌رسید که از بلوغ «پایان‌دار» که منجر به هجوم آکنه می‌شد، اجتناب می‌کردم. 98 درصد از دوستان من نمی دانند که من آکنه دارم و حتی وقتی آن را می گویم باور نمی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد