اثرات روانی آکنه چیست؟

سوال پروژه ارشد من این است: اثرات روانی آکنه چیست؟ از نظر شما در مورد اینکه چه محصولاتی کار می کنند یا خوب کار نمی کنند قدردانی می کنیم و از هرگونه نظر مثبت یا منفی در مورد هر یک از محصولات لیست شده یا حتی کسانی که در این سایت ثبت نام نکرده اند استقبال می کنیم. محصولات ضد آکنه لیست شده در این سایت توسط اکثر مبتلایان به آکنه که داستان موفقیت خود را به اشتراک گذاشته اند با دقت انتخاب و توصیه شده است. امتحان بیش از حد محصولات می تواند به پوست شما استرس وارد کند و آکنه را بدتر کند. بسیاری از محصولات آماده برای استفاده چریش در بازار موجود است. در این وبلاگ من همچنین محصولاتی را که اغلب استفاده می کنم و به افراد با انواع پوست توصیه می کنم توصیه می کنم. نوع پوست نامتعادل پیتا (متشکل از عناصر آتش و آب) نسبت به سایر انواع پوست بیشتر مستعد ابتلا به کک و مک و خال است و ایجاد جوش و آکنه می کند. گاهی اوقات ممکن است مواد غذایی، گیاهان و ادویه جات بیشتری مصرف شود، بدون دانستن اینکه چه کاربردهای دیگری می تواند به عنوان یک ماده دارویی برای پخت آکنه داشته باشد. طبیعی را می توان به راحتی در خانه انجام داد و کار زیادی نمی توان انجام داد. افسردگی اساسی زمانی رخ می دهد که بیش از 2 هفته غمگین باشید و کارهایی را که دوست دارید انجام ندهید، غذای کم یا زیاد بخورید یا برنامه خواب خود را به شدت تغییر دهید. اگر آکنه یا هر بیماری دارید، فرصتی برای شماست که بایستید و به این فکر کنید که چرا به آن مبتلا شده اید. در این مورد، آکنه می تواند یک عامل استرس زا باشد که باعث افسردگی شدید می شود. باعث خشک شدن و لایه برداری پوست می شود که می تواند به خلاص شدن از شر آن کمک کند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد